יליד ערד, נולד ב-1974. בוגר קונסרבטוריון ערד עם 10 שנות לימוד הפסנתר הקלאסי, ג'אז, אלתור וקומפוזיציה. בוגר ביה"ס 'רימון' במגמת 'עיבוד והלחנה'. סיים את התואר הראשון במסלול קומפוזיציה במגמה הרב תחומית. תלמידו של ד"ר מיכאל וולפה וד"ר בועז בן משה.
מלחין, פסנתרן, מורה, מדריך חוגי מוזיקה.